OWB is gone :(( avagy búcsú egy csodás fórumtól és inspirációtól

2010. október 13., szerda

Tegnap fedeztem csak fel, hogy az "Obsessed with Bones" blog bezárt. Nagy szívfájdalmam ez, hiszen ahogy első bejegyzésemben is írtam, engem az OWB ösztönzött arra, hogy egy hasonló magyar blogot hozzak létre. Wendy, az OWB szülőanyja nagyon tehetséges, és nemcsak szuper kritikákat írt a kedvenc sorozatáról, de összehozott egy barátinak nevezhető rajongó társaságot, akik sok más fórumtól eltérően kulturáltan tudtak beszélgetni és lelkesedni vagy nem lelkesedni a Bonesról, a Bonesért.
Sajnos azt kell mondjam, teljesen megértem Wendy-t, sőt, úgy érzem, helyes, amit tett. A 6. évad hajnalán be kell nektek valljam, hogy elvesztettem a rajongásomat ezért a sorozatért. Sokkal inkább várok más filmeket, mint a heti Bones-adagomat, amiért annyira oda voltam korábban. A 100. epizód nagy fellángolás volt, de mintha ez a tűz felemésztette volna mindazt, ami olyan vonzó volt a Bonesban. Amikor Bones és Booth elbúcsúztak a reptéren az évad végén, szinte én is búcsút vettem tőlük – lemondtam róluk. Minderre csak most eszméltem fel, amikor a 6. évad első részei alatt szembesültem azzal, hogy eltűnt a szikra, kiüresedett a kapcsolat, fel akarnak melegíteni valamit, ami jéghideg, kihűlt. Talán menni fog, de a jelenlegi storyline nem igazán kedvez ennek... Na, egyelőre azonban nem én búcsúzom, csak az OWB-t búcsúztatom. Jókor szállt ki a süllyedő hajóból, bár remélem, Wendy-nek is fog még öröme telni egy-egy jövőbeli Bones-epizód láttán. Ahogy mi is megtaláljuk még, ami legelőször ide vonzott...

1 megjegyzés:

Névtelen,  2010. október 14. 9:30  

ó, totál megértem a csalódottságot, hidd el, nekem is úgy tűnt, hogy Hart Hanson saját kezével vágta el a sorozat torkát a 100. epizódban, és az új évad első két része miatt már-már én is úgy éreztem, hogy ez kész. de a múlt heti rész (a Jersey Shore-os) annyira vicces volt, és pár jelenetet annyira reménykeltőnek találtam, hogy én személy szerint úgy döntöttem, hogy végülis megérdemel még némi esélyt.
olvastam néhány spoilert meg nyilatkozatot; ÁLLÍTÓLAG a dolgok rendbejönnek. reménykedjünk.

Megjegyzés küldése

A blog szerzője

Rendszeres olvasók

Follow talkaboutbones on Twitter

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP