Játék: Booth álma tovább él...

2009. december 16., szerda

A negyedik évad fináléjában, a 'The End in the Beginning'-ben Booth hallucinált egy alternatív valóságot, amit Brennan ihletett, amikor Booth betegágya mellett költött egy történetet. A sorozat írói elárulták, hogy amit akkor láttunk, nem múlik el nyomtalanul: az 5. évad részeiben minduntalan felbukkannak apró részletek ebből a bizonyos álomból. Ilyen például az, amit Booth mindjárt az 5. évad első részében bevall Sweetsnek: hogy hiányoznak neki az álombeli ruhák. És lám-lám, Booth az utóbbi pár részben 3 részes öltönyt, illetve mellényt visel, ami eddig nem volt rá jellemző, Mr. B-re viszont igen.
Játsszunk együtt! Ha megnézed az 5. évadot, és találsz benne referenciát a Booth álmában történtekre, írd meg ide (egyszerűen használd a megjegyzés funkciót)! Szedjünk össze minél többet!

"People say you only live once – but people are as wrong about that as they are about everything." Az emberek azt mondják, csak egyszer élünk – de az emberek épp úgy tévednek ebben, mint ahogy mindenben.

6 megjegyzés:

nemesis,  2009. december 17. 14:23  

Helló! Itt van egy:
Az első részben Angela berohan Boneshoz, és azt kiabálja: "awkward, awkward, very awkward", amikor Avalon arca jön fel a rekonstrukció eredményeként, és ugyanezt csinálta az évadzáró részben is, amikor mutogatta a szalvétás rajzát.

Névtelen,  2010. január 29. 15:11  

Én imádom a dr. csontot! a kedvenc sorozatom! De azt hallotttam hogy Booth meg fog benne halni! Ez igaz?:( mond hogy nem! annyira összeillenek Brenennel hogy az már egyszerűen tökély!:)

gabriel 2010. január 29. 19:54  

Én nem hallottam ilyen hírt, de SPOILER:
lehet, hogy te arról hallottál, hogy a 3. évadban eltemetik Bootht, ami tényleg így is van, de nem igaziból.

Ronka,  2010. február 2. 16:20  

Rögtön egy az ötödik évad első részéből: Angela úgy fogalmaz a jósnőnek, hogy "a jeges külső alatt egy nagyon meleg szív dobog", ami tekinthető az Iceland-hasonlat reflexiójának. :)

Ronka,  2010. február 2. 21:21  

5x5-ben Cam "Dr.B"-ként emlegeti Brennant, aztán pl 5x7-ben Gordon-Gordon kezdi "Agent B"-zni Booth-t. :)
Ez jó játék, most felbuzdultam és újranézem az elejétől az ötödik évadot.

Zora,  2010. február 3. 20:45  

Ronka! Jack már az első évadban is szólította Tempét Dr.B-nek. De ez tényleg jó játék, és követem a példádat.
Különben én meg voltam győződve, Booth csak azért mondja, hogy a ruhák hiányoztak, hogy nehogy kiderüljön, valami egészen más...

Megjegyzés küldése

A blog szerzője

Rendszeres olvasók

Follow talkaboutbones on Twitter

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP