5.18 The Predator in the Pool – SPOILER update

2010. február 10., szerda

Kiábrándító, csak ennyit előzetesben.

Bár a sztori érdekesnek ígérkezik, azért van egy "kis" gikszer is. A hullát a 18. epizódban egy akváriumban a tigriscápa medencéjében találják meg, ezért várhatóan megint nagyon étvágycsináló jelenettel indítunk majd. A side-ok viszont ezúttal kisebb lázadást indítottak el a rajongók között, hiszen nem elég, hogy az infók szerint Brennan újabb kávézásra megy Hackerrel (már ez is brr), ráadásul Bootht is megkörnyékezik, sőt randizni is fog, egy tengerbiológussal, aki ha minden igaz, szép is és okos is. A pletykák szerint a hölgy nem csak ebben az epizódban szerepel majd (NA NE MÁR!). Az biztos, hogy ez lesz az a rész, amikor legszívesebben jól elagyabugyálnánk az alkotókat, de én remélem, hogy a beígért örömtánc mindenért kárpótol.

Ausiello közben arról is beszámolt, hogy Rena Sofer játssza majd Dr. Kleint, Booth potenciális új barátnőjét. Nekem kicsit csalódás (főleg, hogy az NCIS-ben lehet, hogy Gibbsszel is összeboronálják), azt gondoltam, Emily totál ellentétét (pl. szőke, mosolygós, kedves) fogják majd felvonultatni (a linken látható Rena Sofer fotója!). Szerintetek? És ami még rosszabb hír: nem csak egy epizód erejéig szerződtetik a hölgyet!

3 megjegyzés:

Unknown 2010. február 10. 22:29  

Ezt a hírt én is olvastam és le is törtem utána, mint a bili füle :(
Azért igyekszem a dolog jó oldalát nézni: Booth már évek óta egyedül van, egy randi talán kijár neki is (ráadásul nem is valami buta tyúkkal hozzák össze). Hátha ezek után Brennan észhez tér és nem fog mindenféle fickókkal találkozgatni :)

bess 2010. február 11. 16:33  

én örülök neki hogy jön, mert talán láthatunk egy jó kis féltékenységi jelenetet, amik tök jók mert mindenki látja rajtuk hogy totál egymásba vannak zúgva xD :D am én is szőke csajszira vártam :D szerintem amúgy miatta fog rájönni brennan, hogy mégis mennyit jelent neki booth. vagy veszekedni fognak hogy miért is mennek el randizni mással, és aztán jön az örömtáncos jelenet XD :D

Unknown 2010. február 12. 13:23  

Csak még egy apróság: szerintem van annak is jelentősége, hogy nem egy szőke ciklonnal megy randira, hanem egy kék szemű, barna hajú "okoskával" - Ti is érzékelitek a hasonlóságot??? :)
...vagy csak én kombinálom túl a dolgot?

Megjegyzés küldése

A blog szerzője

Rendszeres olvasók

Follow talkaboutbones on Twitter

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP