5.22 The Beginning in the End – képek

2010. május 5., szerda

Mondanám, hogy hurrá, itt vannak a képek az évadzáróból, de olyan semmitmondóak (ezért nem is raktam őket a tovább mögé), hogy nem is tudom, van-e minek örülnünk. Talán a kocsinak, amiben Ange ül? Hodgins tuti örül neki, de egyelőre fogalmam sincs, hogy van-e bármi jelentősége a végkifejlet szempontjából... Mindenesetre az első képen egy nagyon szomorú Bootht láthatunk... :-(

Utórezgés részemről: nem találjátok furcsának, hogy kiszúrják a szemünket 3 képpel? A 100. kapcsán sokkal több fotó jelent meg, és nem átallották leleplezni az epizód zárójelenetét is. Mit jelenthet szerintetek ez a nagy titkolózás?

12 megjegyzés:

Unknown 2010. május 5. 21:48  

Annak örülök, hogy Angela és Hodgins boldogok, de ugyanez már nem mondható el főhőseinkről :(
Mivel az évadzáróról beszélünk, tuti, hogy valami olyan végkifejletre számíthatunk, ami miatt egész nyáron rágjuk majd a körmünket. De hát elvégre is ez a készítők feladata, nem?

Unknown 2010. május 5. 22:14  

Olyan szomorú az első kép. Szerintem ott vár Brennan-re, aki a következő képen meg is érkezik.
És talán szóba jön az elutazás, elválás. Ezt készül elmondani Bones-nak, azért lehet olyan szomorú az egész testtartása..

Unknown 2010. május 6. 13:21  

Gabriel, ezek nem az 5X22 képei?

Unknown 2010. május 6. 13:28  

Angela, mint legjobb barátnő, biztos látja, hogy mi folyik az orra előtt.. Picit többet tehetne. Persze nem avatkozhat a dolgok alakulásába, de tudna hatni Bones-ra, Booth-t pedig biztathatja, hogy Brennan viselkedését a félelem és a Booth iránti féltés motiválja. Félti Booth-t: ha közel engedi magához, bántani fogja. Nem arról van szó, hogy nem akarja felvállalni a kapcsolatukat, hanem arról, hogy nem bízik abban: tudna szeretetet, szerelmet adni Booth-nak. És ezt jó lenne, ha Booth is tudná, mert akkor más módon is közelíthetne Brennan-hez.

gabriel 2010. május 6. 13:34  

Bocsi, kicsit kapkodtam... Igen, a 22. részről van szó (legalább a címet nem szúrtam el).

boreeester 2010. május 6. 14:13  

simán el tudom képzelni, hogy booth azt mondja brennannek, hogy most el kell mennie, egy kis "levegőváltozásra" van szüksége, hogy az érzelmeit letisztázza... vagy éppen a felmondásukat írják?? úgy érdekel, hogy mi van azon a levélen, és borítékokban... annyira kíváncsi vagyok az évadzárásra, de teljesen biztos vagyok benne, hogy ránk nézve nem lesz jó a végkifejlet, és izgulhatunk 4 hónapon keresztül....

Névtelen,  2010. május 6. 15:24  

Nóra nem lehet, hogy Angela semmit sem tud arról ami kettőjük között történt a 100. részben? Sajnos az osztálytalálkozó utáni részeket nem tudtam megnézni rendesen, így ha ott ez kiderült akkor elnézést a kérdésért.
Mert ha ez áll fenn akkor megértem miért nem tesz semmit azon a megjegyzésen kívül amit a Hacker randi előtt tett. Egyébként már rég beleszólt volna ha kérte volna Brennan a véleményét ha nem.
Egyébként tényleg érdekes, már mások is felvetették, hogy miért ilyen rövidke az előzetes, nem is tudom, ha ilyen kevés info és kép jelenik meg akkor milyen lesz a promo film? 10 mp-es? :D
Valami nagy dobást titkolnak, de én félek, hogy amit ők nagy szenzációnak tartanak, az valójában nagy csalódás lesz. (Nem nem nem, negatív energiák kibocsátása szünetel :)) Csak pozitívan

Unknown 2010. május 6. 16:04  

A levél gondolom Booth hivatalos felkérése a kiképzői feladatokra. Ha így van, tényleg nincs sok okuk mosolyogni. Mondjuk nekünk se. Félek, hogy ez az évadzáró olyan lesz, hogy amit egyik kezükkel adnak, azt a másikkal visszaveszik. Még ha történik is valami kettőjük között, én szinte biztosra veszem, hogy egy kis időre szétválasztják őket (remélem tévedek!).
Ne hamarkodjuk el a döntést, még ki se jött ez a rész. Tavaly is volt nagy felháborodás Booth "emlékezetkiesése" miatt, de annak a folytatását nagyon profin megoldották az évadnyitó részben.

Névtelen,  2010. május 6. 16:25  

Talán szétválasztják őket hivatalból az egyre nyilvánvalóbb érzelmeik miatt... és Booth épp ezt a hivalos közlést tartja a kezében?
Timi

boreeester 2010. május 7. 12:54  

milyen kiképzői feladat? remélem nem túl komoly a a dolog vagy veszélyes vagy ilyesmi... egyébként nekem elég rossz előérzetem van ezzel résszel kapcsolatban, nem tudom, h miért.... :S
biztos vagyok abban, hogy a 6. évad eleje is jó lesz, csak ne kellene 4 hónapot várni rá... : D
a szétválasztásban én is egyre biztosabb vagyok, és csak abban reménykedem, hogy nem booth kérvényezte, arra hivatkozva, hogy nem tudja lezárni az érzéseit, ha együt dolgoznak... remélem Timi, neked lesz igazad!!! ;-)

gabriel 2010. május 7. 20:52  

Nem hinném, hogy ha különmennek, annak a bevallott érzéseik lenne az oka. Szerintem egyszerűen adódik egy pillanat, amikor mindkettőjük számára felmerül a lehetőség, hogy más munkába fogjanak, és mindketten komolyan elgondolkodnak ezen. Nos, bennem az eheti rész után az ötlött fel, hogy valamilyen szinten nem is bánnám, ha felbolygatnák végre ezt az állóvizet. Kövezzetek meg, de néha azt kívánom, igenis hagyják ezt abba, és tartsanak szünetet - ha ez segít abban, hogy a visszatérés után jobban menjenek a dolgok. Tudjátok, hogy nagy shipper vagyok, és tényleg szeretem ezt a sorozatot, de most jutottam el odáig, hogy már nem hatnak meg a nyomozásos sztorik, és tényleg annyira előtérbe került a ki kivel hogyan kavar, hogy az írók hagyták ellaposodni az egyes ügyek részleteit. Nekem hiányzik az, hogy együtt tudjak érezni az áldozatok családjával, vagy hogy izgulni tudjak egy-egy ügy kimenetelén. Ha ezt a részét vissza tudnák hozni a kezdeti színvonalra, szerintem sokkal kevésbé irritálná a nézőket, hogy mennyit vacillál Booth és Brennan a kapcsolatuk terén.
Szóval ott tartok, hogy már nem félek az évad végétől. Felőlem jöhet bármilyen fordulat, csak tegye helyre a dolgokat, mert ahová most tartunk, az nekem nem tetszik. Még reménykedem a Gravediggerben, hogy jól felráz minket, mert szeretnék ismét izgulni és érezni valamit - sajna a legutóbbi rész egy cseppet sem hatott rám, még Angela és Hodgins ellenére sem...

boreeester 2010. május 8. 11:40  

ezt az ellaposodást én is kezdem egyre jobban érzékelni, és tényleg fel kellene már rázni a dolgokat. nekem egyébként ez az 5. évad nem igazán jött át, úgyértem, ha már a 4. évadot megtudták csinálni olyan ütősre, akkor ennek is legalább olyannak kellett volna lenni... Az elmúlt egynéhány részben meg már teljesen erőltetettek voltak a közös beszélgetéseik is, legalábbis nekem nagyon annak tűnt...jó. persze. voltak jó részek, de összességében nem azt kaptam ettől az évadtól eddig amit vártam.. remélem az utolsó két részben még tudnak valami jót és újat mutatni. : )

Megjegyzés küldése

A blog szerzője

Rendszeres olvasók

Follow talkaboutbones on Twitter

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP