A búcsú pillanatai

2010. május 22., szombat

Ég veled, 5. évad!

5 megjegyzés:

Unknown 2010. május 22. 22:20  

De jók ezek a képek!

Teljesen más állásból készültek, mint a filmbeli jelenetek.

Az utolsó kettő.. Booth hogy próbálja távol tartani magát.

stkaktusz,  2010. május 23. 20:09  

Hú nagyon jók a képek, köszi!

Aha, nagyon katonásan áll, nagyon tetszik a hátratett kéz... Brennan pedig legszívesebben azonnal ráugrana, ez nem is kérdés:) sztem neki még ez a bénácska egyenruha is bejön:)

sekat,  2010. június 11. 22:34  

A búcsújelenet.... ahogy booth kicsit közelebb lép, aztán inkább megfogja bones kezét, nehogy vmi mást tegyen... ahogy bones meg próbál tárgyilagos lenni... zseniális:)
Amikor először láttam a részt, kicsit csalódott voltam, a nagy hipe miatt, de újranézve nem tudok mást mondani: zseniális:) Le a kalappal mind2 színész előtt

Mara 2010. június 13. 15:55  

újranéztem az utolsó részt, megint.:)

a kérdésem: szerintetek miért húzta brennan magával a bőröndjét...? erről azért hansont megkérdezném szívesen. :)
értem én a rendezői elvet, hogy látszódjon: ő erre, booth meg arra. de nagyon furán hat, merthogy közben a legjobb barátai, kollégái ott maradtak (és vigyázhattak volna a táskákra).
vicces :) de lehet, csak nekem...

ja és booth-nak még ez a vacak seszínű katona ruha is jól áll. :) ami a kiszökést, eltávot, akármit magába foglalhatja.
ez is vicces.

Névtelen,  2010. június 17. 10:51  

amikor először néztem már akkor is feltűnt ez a bőröndös részlet én sem értettem a búcsúzáshoz minek vonszolta magával, ráadásul végig fogta a fogantyút mintha egy görcsös ragaszkodást fejezne ki azaz "bármi történjék is én akkor is elmegyek ásni az isten háta mögé"
persze ha a visszafordulós jelenetnél eldobta volna és Booth után szaladt volna az valóban hatásosabb lett volna mintha azt bőrönd nélkül tette volna - de nem tette (sok itt a volna a mondatban :))
érdekes mindenesetre és lehet hogy más jelentősége is van? (az a baj, hogy egy-egy érdekesebb részleten mint az ilyen is már egyből kombinálni kezdek - ezt nevezem Bonesártalomnak :))

Megjegyzés küldése

A blog szerzője

Rendszeres olvasók

Follow talkaboutbones on Twitter

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP