5.20 The Witch in the Wardrobe – ijesztő vagy sem?

2010. május 6., csütörtök

Csontváz a ruhásszekrényben – ja, szokás szerint az eheti epizód címe is hajaz valamire, most éppen erre az ősrégi angol mondásra. Az már csak hab a tortán, hogy nem egy szimpla csontvázról van szó, hanem egy menyasszonyi ruhába öltöztetett bosziéról (ha minden igaz, bár per pillanat még én sem láttam, de ma este már túl leszek rajta). Kathy Reichs tollából, csak hogy még érdekesebb legyen az egész. Jöhetnek a vélemények: a hogy tetszettől a másabb volt-e ez a rész amiatt, hogy Kathy agyából pattantak ki a részletekig bármi, ami eszedbe jutott erről az epizódról!

3 megjegyzés:

Névtelen,  2010. május 6. 16:07  

Azt vettem észre a sorozattal kapcsolatban, hogy ha nem olyan erős az ügy, akkor a magánéleti szálakon történik valami nagy.

Nem tetszett annyira az eset. Talán azért mert az elkövetőket nem lehetett utálni, nem voltak rosszak, mert sokkal jobb érzés, ha teljes szívből elítélheted az elkövetőt. Mondjuk Sweets és Clark viszonylag nagyobb szerepe azért pozitív volt. De őszintén, nekem hiányzik Vincent (Arastoo csak azért nem, mert ő volt múltkor), remélem mindketten legalább az angol lesz még évadzáróig. Ráadásul a kísérlet, amit Clark csinált nem volt az igazi. Cam is jobban értékeli Hodgins kreatív ötleteit ezután!

Az érzelmi szál nagyon jól sikerült. Igaz, a B/B shippereknek nem volt ez jó epizód (az új kapcsolatokról sem esett szó, tehát rossz sem volt), de én Hodgela mellett állok, szóval élveztem. Végleg visszakaptuk őket és ennek nagyon örülök. Furcsa volt, ahogy hosszabb időre összezárták őket. Mondjuk nem jut eszembe más módszer arra, hogy tölthettek volna több időt együtt (hacsak nem jött volna elő Angela apja valami vad texasi ötlettel).
Hihetetlen, hogy Hodgins a 2.évad vége óta ott hordta a tárcájában a jegygyűrűt. Nem kaphatok én is egy saját Hodginst? De azt nem értettem, hogy került egy gyűrű Angelához is. Szóval erre vagyok kíváncsi, meg Angie második keresztnevére és a 187. oldalra.

Viki,  2010. május 6. 16:49  

Egész aranyos rész volt. És tök jó, hogy Angela meg Hodgins összeházasodtak. Örültem nekik. Both is édes,ahogy kitartóan szereti Brennant.

Névtelen,  2010. május 7. 13:30  

Én arra gondoltam - bár ezt meg kell még egyszer néznem - hogy mindkét gyűrű Hodgins-nál volt, hiszen az első esküvő alkalmával nem voltak használva, gyanítottam mindkettőt megtartotta.
Vagy csak egyet vett elő a zsebéből? Ez látszott egyértelműen?
Mindenesetre nagyon aranyosak voltak, Angela esküszövege nagyon hatásos volt.

Megjegyzés küldése

A blog szerzője

Rendszeres olvasók

Follow talkaboutbones on Twitter

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP