Rekord nézettség, találgatások... és már a 6.évad jár a fejünkben

2010. május 22., szombat

A Bones a tavalyi fináléhoz képest jobb nézettséget produkált csütörtökön, ami mondjuk nem meglepő, tekintve, hogy az idei évad már eleve nézettebb volt, mint a tavalyi. Mindenesetre csütörtök este elvitte a pálmát a Bones mindenki elől. Naná.
Már beindultak a találgatások is a 6. évad történéseivel kapcsolatban, de főleg Stephen Natan keseríti meg az életünket. (Ha nem akarod tudni, hogy mivel, akkor ne olvass a 'tovább' után sem.) A jó hír viszont, hogy jövőre 23 epizódosra bővül az évad, tudtuk meg a Twitteren Hansontól.

Natan elárulta, hogy az évad elején Booth és Brennan tényleg ott találkoznak majd a kávés kocsi mellett. Viszont mögöttük lesz 1 teljes külön töltött év, és ez megváltoztatja őket. És talán nem is egyedül térnek vissza. Legalábbis benne van a pakliban, hogy lesz egy-két új visszatérő szereplő a sorozatban. (Reméljük, ez nem Hacker-Catfish utánpótlást jelent.) Bicskanyitogató vagy higgyük el, hogy lehet ebből még jó?

2 megjegyzés:

Névtelen,  2010. május 23. 18:43  

Valahol azt olvastam, hogy lehet a 6. évad lesz az utolsó. Ez igaz lehet? Tudtok erről valamit?

Kata

stkaktusz,  2010. május 23. 20:30  

Szerintem HH csak direkt fel akart minket húzni hogy egymás mellett említette ezt a két dolgot, amíg valódi spoilereket nem tud szállítani a rajongóknak. Illetve remélem. Nem, nem is remélem, ajánlom neki!:D

Az, hogy ez alatt az egy év alatt megváltoznak, nem feltétlenül jelent rosszat szerintem, elvégre a jelen helyzetben nem sikerült összejönniük. Azt se feledjük el, hogy amikor HH befejezte a 4. évadot, már a zsebében volt két következő évad, tehát sokkal hosszabb távra tervezhetett, mint eddig. Most viszont megint csak a következő (6.) évad a tuti, úgyhogy szerintem óvatosan fogja csavargatni a történéseket, hiszen elképzelhető, hogy egy éven belül le kell zárnia mindent (ne akadjon ki semmi, ez egy évadpremiernél mindig benne van a pakliban:)). Én egyébként nagyon szeretnék látni legalább egy fél évadot, de inkább egy teljeset Booth-tal és Brennan-nel együtt, mert szerintem nagyon jól meg lehetne írni kettejük kapcsolatát. Nem szeretném, ha az utolsó részekben/percekben lenne összeborulás, szerintem megérdemeljük/megérdemlik, hogy valóban együtt legyenek a képernyőn. Én bízom az írókban, a színészekben meg pláne (bár néha az az érzésem, hogy mintha az előbbiek annyira nem bíznának önmagukban...).

Megjegyzés küldése

A blog szerzője

Rendszeres olvasók

Follow talkaboutbones on Twitter

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP