Marad a csütörtök... és én

2010. május 17., hétfő

Ősszel is csütörtök esténként fogja vetíteni a FOX a Bonest, a már megszokott 8 órás kezdéssel, ez a nap híre.

Sok újdonsággal nem tudok nektek szolgálni, miután belekukkanthattunk az eheti fináléba, maximum spekulálni tudnék, hogy mi lesz, de nem akarok. Kicsit aggódom, de jobbnak látom, ha nem izgatom fel magam feleslegesen előre. Csak szépen hátradőlök majd, és megnézem, mit sütöttek ki a szezon végére Hansonék.

Amúgy meg mea culpa, mert mostanában sok a dolgom, el vagyok havazva, és nem jut időm hosszabb lélegzetvételű megszólalásokra, elemzésekre meg szellemi energiám nincs most, annyi egyéb feladatom van. Mivel a nyár nem ígérkezik eseménydúsnak Bones-fronton, remélem, jobban tudok majd koncentrálni, hogy behozzam a lemaradásomat az epizódos elemzések terén. Nem akarok másokat majmolni, de bennem is felmerült, hogy ha valakinek közületek lenne olyan ambíciója, hogy elemzést-kritikát szeretne írni egy-egy részről, akár az 5. évadból, akár egy korábbi szezonból, akkor szívesen megjelentetem itt (azért némi elvárásom lenne pl. semmi káromkodás, csúnya beszéd, és lehetőleg üssön meg egy minimális színvonalat). Na, remélem, a zárójeles rész most nem volt sznob vagy sértő senki számára, de én azt vallom, hogy attól még, hogy a neten vagyunk, tartsuk tiszteletben egymást, és adjunk a kultúrára. Szóval, itt a lehetőség, hogy ti is megcsillogtassátok fogalmazási képességeiteket, és kiírjátok magatokból az érzéseiteket, véleményeteket – persze a Bonesszal kapcsolatban. Ha van kedvenc részetek, hát itt az alkalom, hogy ömlenghessetek róla a többieknek! Talán gyorsabban telik a nyári szünet, ha újra beleélhetjük magunkat egy-egy múltbeli részbe. Hajrá!

3 megjegyzés:

Unknown 2010. május 17. 23:27  

Mostanában nekem sem volt időm, még a részeket rendesen megnézni sem (vizsgaidőszak+munka+család együtt), de egy hónap múlva pótolom. :)
A bejegyzéseket, véleményeket azért át szoktam futni.

Az epizód elemzéseket remélem (szerintem nem csak én), ahogy teheted, megírod, mert pont a szenzációs stílusodban és igényességedben van a lényeg. Jó, ha más ír is elemzést, kibontakoztatva kreativitását, de amint időd engedi, a tiédet is szeretném elolvasni.

Köszi! :)

Névtelen,  2010. május 18. 9:27  

Szia, nem túl régóta olvasom a blogodat, de mindenesetre le a kalappal előtted. Az írásaid nagyon jók és lényegre törőek, minthogy a filmet imádom, így a blogod is nagy kedvencem lett, a jó kritikákkal és észrevételekkel. Szívesen írnék, ha lenne rá időm és mélyrehatóan nyugodtan tudnám megnézni a részeket, de ez jelenleg egy 2 és fél éves mellett általában lehetetlen, így maradnék az olvasásnál. Amit a zárójelben írtál úgy érzem, hogy egy elvárható szint, nincs benne semmi sznobizmus, azt gondolom, hogy kialakítottál egy színvonalat amit kell tartani. Gratulálok még 1x!!!!

gabriel 2010. május 18. 10:25  

Hát, én is egy nyüzsi 2 éves mellett írogatok, és nem csak ide. :) Szóval nekem is rövidek az éjszakáim ;))

Megjegyzés küldése

A blog szerzője

Rendszeres olvasók

Follow talkaboutbones on Twitter

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP