5.21 The Boy with the Answer – láttad már?

2010. május 13., csütörtök

A mai rész annyira érzelmekkel teli volt, hogy belém nyilallt a fájó valóság: jövő héten tényleg búcsút inthetünk kedvenc sorozatunknak (legalábbis a nyárra). Na és a sötét árnyak már most elkezdtek gyülekezni... De maradjunk az esetnél: ti hogyan bírtátok az izgalmakat? Heather Taffetet lehet utálni, az biztos. Szegény Tempe pedig nagyobb érzelmi hullámvasúton ment keresztül, mint azt első ránézésre gondolhatnák róla. Nem tudom, hogy csak a tomboló hormonjaim miatt van-e, de most többet sírtam, mint a 100-on. Nem is folytatom, mert csak szánalmassá válnék, beszéljetek ti!

9 megjegyzés:

Unknown 2010. május 13. 15:07  

Ez volt az a rész, amikor végig futkosott a hideg a hátamon :(
Egyedül Max-en tudtam mosolyogni, amikor rájöttem, hogy mire készül, hogy megmentse a lányát.
Nekem sem sok híja volt a sírásnak (pedig az én tomboló hormonjaim már elcsitultak), főleg hogy egy kisfiú volt az áldozat. Az ilyen részek mindig lehangolnak, nem is tudom, hogy lehet az ilyesmit túlélni. Mikor az én kisfiam beverte a száját és elkezdett vérezni, én már attól kikészültem :) Azt vettem észre, mióta anya vagyok egyszerűen nem tudok elvonatkoztatni az ilyen jellegű dolgoktól. Akaratlanul is mindig eszembe jut én mit tennék... Na jó, most már vissza a témához:
Én 99% esélyt adok arra, hogy a jövő héten tényleg elválnak egy időre az útjaik, pláne, hogy Brennan egyfolytában utalgatott arra, mennyire elfáradt, illetve hogy nem tudná elviselni, ha Booth-nak baja esne.
Egy dolgot még nem nagyon értettem, de szerintem visszanézem a 4. évad kapcsolódó részét: hogy lehet, hogy a Sírásó magát védte? Ügyvéd, vagy micsoda? Én már el is felejtettem, hogy mivel foglalkozott "eredetileg". Annyira emlékszem, hogy az FBI-nál dolgozott. Heather karaktere kimondottan idegesítő, ahogy minden bizonyítékukba belekötött.
Szóval első nézésre ez a rész érzelmes, de hátborzongató is egyben. A szemem végig könnyben volt, míg néztem (és nem az allergia miatt!)

Unknown 2010. május 14. 0:01  

Nagyon megrázó rész volt.
Az ügyre nem térek ki, bár régen láttam ennyire izgalmas részt.
Az első gondolatom: bakker, ennek így nagyon nem lesz jó vége... :( Hatalmas szomorúságot láttam végig minden szereplő szemében, Brennan-re rossz volt ránézni, Booth meg persze vele szenvedett. Bones elfáradt, kimerült és érzelmileg túl sok volt neki az utóbbi pár hét, hónap. Booth-t annyira szereti, hogy inkább el akarja engedni, távol tartani magától, csak hogy megvédje..
Nem sok jót jósolnak az utolsó részt illetően a történések. Vagy egyértelműen előrevetítették a végkifejletet, vagy szándékosan félrevezető megoldás felé visznek minket a finálét illetően.
A taxis jelenetnél meg sajgott a szívem. Annyira nagyon szívbemarkoló volt.

Tudtok már valami pontosabbat az évadzáróról?
Nem volt időm mostanában utánanézni.

gabriel 2010. május 14. 5:54  

Igen, az a taxis jelenet ugye nem volt véletlen, gondolom, mindenki levette az utalást belőle... (egyik szemem nevet, de a másik sír)

Névtelen,  2010. május 14. 12:28  

szinte minden a résszel kapcsolatos érzelmeimet teljesen pontosan leírtátok - ez hihetetlen :)

majdnem sírtam az ítélethozatalkor és a taxis jelenetkor is, én már éreztem, hogy Bones-nak előbb utóbb sok lesz a sok nyomozás és haláleset, ő igazából tudós és nem nyomozó, nagyon mélyen érinthették az egyes esetek amibe már belefáradt, mindennek tetejében jött ez a tárgyalás ami végleg kikészítette

félek, hogy nem leszünk boldogok jövő héten ilyentájt, de én még mindig reménykedek egy jó kis végkifejletben, hogy nem hagynak minket gyötrődni egész nyáron

és a zárójelenettel elkezdődött valami ami szerintem a fináléban is folytatódni fog, szerintem tele lesz párhuzammal akár az előző évad fináléra akár a 100. részre nézve, egyszer HH azt mondta az előző fináléval kapcsolatban, hogy semmi sem ok nélkül volt úgy ahogy és mindennek volt célja... hát majd meglátjuk

bess,  2010. május 14. 19:11  

nem tudom hirtelen hogy mi lehet az utalás, vagyis lehet hogy rosszra gondolok, de nekem erről egyből a 100. epizód jutott eszembe... ahogy bones hátrafordul, és ahogy booth néz utána... viszont az a szomorú arckifejezés :( :( szívbemarkoló így látni :(
amúgy a rész egyszerűen fantasztikus volt! izgalmakban még az 5x12-t is jóval felülmúlta pedig aztán az is jókis pörgős rész volt :) :)
tudjátok... bármennyire is egy visszataszító nő ez a sírásó, szerintem kell a sorozatba, mert nagyon jó részek születnek vele! :)

Névtelen,  2010. május 14. 23:46  

nekem még azért van egy megérzésem Taffet-el kapcsolatban. szerintem nem ő a valódi sírásó!
nem tudom miért érzem ezt, de ez már bennem van azóta hogy elkapták a 4. évadban, nem tudom megmagyarázni.
remélem nincs igazam és ezzel tényleg lezárult a történet, de még el tudnék képzelni egy újabb részt valamikor a 6. évadban amikor újra "előássák" a sírásó történetet

Unknown 2010. május 15. 23:01  

Mikor kapták el a 4. évadban? Melyik rész az?

gabriel 2010. május 16. 14:21  

Hero in the Hold 4.14

Unknown 2010. május 17. 23:28  

Köszi Gabriel! Ezt a részt még nem láttam teljes egészében..

Megjegyzés küldése

A blog szerzője

Rendszeres olvasók

Follow talkaboutbones on Twitter

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP