Mi marad nekünk nyárra?

2010. május 27., csütörtök

Mondjuk Hart Hanson tweetjei, esetleg sok-sok fanfic, ha az agyunk tovább akar dolgozni az eseményeken. Ez utóbbival kapcsolatban esetleg ha olvastok valami említésre méltót, akkor nyugodtan írjátok meg ide a linket, hogy a többiek se unatkozzanak.
Hart Hanson egyébként annyit árult el, hogy nem lesz a 6. évadban sem film noir típusú rész, mivel egy másik sorozat beelőzte őket, és nem akarnak utánzóknak látszani. Viszont egy rajongó kérdésére azt válaszolta, hogy ő sem hisz abban, hogy ha B&B összejönnek, vége a sorozatnak. Az, hogy így haladnak a dolgok, nem ennek a félelemnek a következménye, egyszerűen a saját tempójukban mesélik el a történéseket. Semmi baj, csak jussunk el odáig és azon túlra!

5 megjegyzés:

Unknown 2010. május 27. 14:30  

Nyárra nekem megmaradnak dvd-n az eddig megjelent epizódok, majd újranézegetem őket, illetve a bakiparádék, azokat imádom! :) Főleg a 4. évados a kedvencem, amikor a volt kollégájuk ravatalánál röhögnek és nem bírják végigmondani a szöveget :D
Fanfiction is van néhány kedvenc, mondjuk én a túl hosszúakat nem bírom követni, ez csak egy fejezet:
http://www.fanfiction.net/s/5996508/1/Hidden_Moments
Ezt már a port.hu-s fórumra is feldobtam, ott is nagyon beindult mindenki, mióta vége az évadnak.

Annak örülök, hogy HH így nyilatkozott a kapcsolatot illetően, csak aztán tartsa is be a szavát! Sajnos volt szerencsénk már néhány be nem váltott (vagy nem úgy beváltott) ígérethez.

Kriszta,  2010. május 28. 13:57  

Igen én is nagyon szeretem a bakikat nézni már kiváncsi vagyok az 5. évadosra!!
Meg én szertem a fanfictionokat mindegy milyen husszúak csak legyenek újjak is.

kincseske,  2010. május 28. 13:57  

Kedves Erika!

meg tudnád nekem mondani, hogy hol lehet megtalálni a bakiparádékat?

előre is köszi!

gabriel 2010. május 28. 18:55  

kincseske - az előző évados bakikat itt is megtalálod, az évadleírások végén ott a youtube-os videó. Az 5. évados majd akkor lesz meg, ha kijön dvd-n, és vki feldobja a netre.

Hanny 2010. május 28. 19:58  

Ezt láttátok már?
Képregények Bones-módra:
http://bonesinthebooth.blogspot.com/
van pl. alternatív befejezés az évadzáróhoz :)

Megjegyzés küldése

A blog szerzője

Rendszeres olvasók

Follow talkaboutbones on Twitter

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP