5.18 The Predator in the Pool – promo

2010. április 16., péntek

9 megjegyzés:

Unknown 2010. április 16. 20:24  

Ez hihetetlen!!! :) Hogy lehet valaki ennyire szociopata??? (Dr. Brennan megint hozza a formáját, baromira oda nem illő kérdésekkel, amik gyomorszájon vágják szegény Booth-t.)
Az a búvársisak Bones fején nagyon idétlen, Booth barátnőjelöltje nem szép szerintem, nekem nem tetszik, a promo alatti zene viszont nagyon jó!

Unknown 2010. április 17. 13:43  

Tényleg nagyon nem a megfelelő embernek tette ezt a megjegyzést Brennan, főleg hogy tudjuk mi történt a kettővel ezelőtti epizód végén. Persze annyi promót láttunk már, amik olyan jól meg voltak vágva, szóval nem tudhatjuk, mit mondott esetleg előtte Booth. Lehet, hogy éppen akkor közölte Brennan-nel, hogy randizni fog a tengerbiológus csajjal...

Unknown 2010. április 17. 13:50  

Gabriel, ha van pici időd, le tudod nekem írni, hogy mik Brennan utolsó mondatai az előzetesben?

gabriel 2010. április 17. 15:25  

"Amikor Andrew elhívott a darabra, azt hittem, hogy a szex miatt hívott... Rendben van, ha ilyenekről beszélünk?" Én legalábbis így értettem.

Unknown 2010. április 17. 15:55  

Köszi szépen! :)
Na, ez már jó kis beszélgetésnek indul.. :)

Unknown 2010. április 17. 16:06  

Erika, remélem igazad van! :-)
Talán elkezdődtek a féltékenységi jelenetek, melyek áttörik végre Brennan-ban a gátat.

Névtelen,  2010. április 22. 12:03  

most néztem meg ezt a részt, és sjanos azt kell mondjam, hogy bones nem féltékeny..:( ez a rész nem is volt olyan jó, mint az előzőek, talán azért, mert brennan továbblépett, és booth is próbálkozik, de azért még mindig 'úgy' néz bonesra, és bár ő is próbál 'kiszeretni' bones, neki azért lényegesen lassabban megy. ez a rész biztos nem lesz a kedvencem, mellesleg rena sofer is kicsit ellenszenves nekem, és sztem nem is olyan szép mint bones:D:D

gabriel 2010. április 22. 15:17  

Na, most hogy láttam a részt, bocs, Nóra, de rosszul értettem, amit Brennan mondott: a darab szerinte egy kód a szexre.

Unknown 2010. április 22. 22:41  

Na megnéztem én is a részt: nekem tetszett!
Szerintem nagyon is érezhető volt a feszültség B&B között, amit az váltott ki, hogy mással próbálnak randizni.
Brennan pillantásait láttátok? Egyből levette, hogy a nő hajt Booth-ra, mint ahogy Ange és Hodgins között is észrevette a szikrát. Brennan mindent látott és nagyon is bántotta őt Booth bimbózó kapcsolata. Ez főleg az utolsó jelenetben látszott: az arcára minden rá volt írva ,szinte dühös volt kicsit a tekintete is.
Booth meg már most szenved, mint a kutya..
Nagyon bosszantó egy rész volt ez egyébként... :P

Gabriel, én még mindig nem értem, hogy mit akar ez a mondat jelenteni.. :-)))

Megjegyzés küldése

A blog szerzője

Blogarchívum

Rendszeres olvasók

Follow talkaboutbones on Twitter

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP