David és Emily verziója a 100-adikról

2010. április 9., péntek

Érdemes elolvasni a KorbiTV cikkeit (David, Emily), na és persze megnézni a videókat, mert nagyon megnyugtató, ahogy ezek ketten beszélnek a kapcsolatukról.

A kérdés ugyanaz: mit gondolnak ők a 100. részről?
David verziója:
"Szerintem az volt érdekes ebben a jelenetben [az utolsóban], hogy Brennan még nem igazán készült fel [hogy beleugorjon egy kapcsolatba Boothszal]. Szerintem ezt próbáltuk meg bemutatni [ebben a jelenetben]. Booth hajlandó várni. És ez az igazán nagyszerű a karakterében. (...) Ugyanakkor élni fogja a saját életét. Keményen dolgozik, neveli a fiát. Ez persze mindig nehéz, de ő egy nagyon erős személyiség. Arra támaszkodik, amiben hisz, és ezek egyszerű dolgok."

Emily arról, hogy hogyan reagált, amikor megtudta az előzményeket:
"Tetszett az ötlet. Tényleg. Úgy gondoltam, hogy kellett lennie valamilyen kapcsolatnak közöttük, vagy az, hogy lefeküdtek egymással, vagy hogy csókolóztak. Úgy éreztem, hogy ennek van értelme. Noha erre korában nem gondoltam... Nem ezzel a tudattal játszottam az évadokat, hogy ez történt, szóval [eleinte] kicsit alkalmazkodnom kellett." Emily még azt is elmondta, hogy Brennannek jelenleg fontosabb, hogy egy részét megkaphassa a Boothszal való kapcsolatnak, minthogy minden az övé legyen, és azt elveszítse. Emily szerint Brennan igazából szereti Bootht, és ők ketten összetartoznak. Természetesen féltékeny lesz majd Rena Sofer figurájára, de Brennan ezt is megpróbálja racionálisan kezelni. A finálé intenzív lesz, nagy döntések születnek a jövőre nézve, ami meghatározza majd a következő évadot is.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

A blog szerzője

Blogarchívum

Rendszeres olvasók

Follow talkaboutbones on Twitter

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP