Rena Sofer nem akar sokáig vendégszerepelni a Bonesban + felhívás

2010. március 31., szerda

Egy NCIS-szel, illetve Gibbs szerelmi szálaival foglalkozó cikkből kiderül, hogy Rena Sofer – aki a Bonesban hamarosan nagyon nem kedvelt figurát fog játszani, és valószínűleg nem is egy epizód erejéig – egyedül az NCIS-ben akar visszatérő szereplő lenni, ami nekünk nagy megkönnyebbülés...

Ezt a hírt még tovább akartam adni, hogy kicsit megnyugodjanak a kedélyek, sok apróság is kering még a neten, de most őszintén szólva kicsit besokalltam a pletykáktól és a mindenféle spekulációtól. Én a magam részéről várom a holnapot, hogy beszerezhessem mielőbb az 5x15-öt, és hátradőlve élvezhessem, ami ránk vár. Ezzel kapcsolatban arra gondoltam, hogy holnap nyitok egy bejegyzést a 'The Bones on the Blue Line'-ról, ahová várom a megjegyzéseiteket: beszéljük ki, hogy kinek hogy tetszett az új rész! Gondolom a magyar feliratra várni kell, de angol nyelvűt viszonylag gyorsan lehet találni a neten, akinek megy az angol, az javaslom, nézze meg így. Már nincs sok hátra!!!

1 megjegyzés:

stkaktusz,  2010. április 2. 11:06  

ezaaaaz!!!:D az NCIS-ben már úgyis megszoktam, reméltem itt nem kell:P

Megjegyzés küldése

A blog szerzője

Blogarchívum

Rendszeres olvasók

Follow talkaboutbones on Twitter

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP