Szavazás eredménye

2010. március 1., hétfő

Mennyire ismered a Bonest?
Minden részét láttam, a legújabbakat is (az 5. évadból)    66 (66%)
Csak a magyar tévén leadott részeket láttam (1-2. évad)  23 (23%)
Néhány részt láttam a magyar csatornákon                          3 (3%)
Töltök le újabb részeket is, de nem láttam mindet              7 (7%)
Egy részt sem láttam belőle még                                            0 (0%)

Szavazatok száma: 99

Köszönöm a visszajelzéseket, amiből némi képet formálhattam arról, hogy többnyire kik olvassák a blogot. Ha reprezentatív mintának vesszük ezt a kis közvélemény-kutatást, akkor eszerint a legtöbben  hűséges rajongói vagytok a Bonesnak, hiszen a többség az összes epizódot látta már. Aki meg nem, remélem, csak azért, mert eddig nem jutott hozzá a többihez.
A szavazás újra indul, itt az újabb kérdés.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

A blog szerzője

Blogarchívum

Rendszeres olvasók

Follow talkaboutbones on Twitter

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP